Microsoft Power Automate Desktop-ийн тойм
Microsoft Power Automate Desktop бол таны десктопоос бүх зүйлсийг автоматаар гүйцэтгэх боломжийг олгодог хэрэгсэл юм. Одоо Windows 10 хэрэглэгчдэд зориулан ашиглах боломжтой. Power Automate бол автоматжуулалтын тухай юм. Энэ нь хоцрогдсон ажлуудад автомат санамж илгээх боломжтой.
Windows 10 хэрэглэгчдэд зориулсан Power Automate нь давтагддаг гар ажиллагааг автоматаар хийх боломжийг олгодог бөгөөд эдгээр үйлдлийг хулгана даралт, товчлуурын даралт, хуулбарлах ба наах алхмуудыг зөвхөн бичих замаар хялбархан гүйцэтгэх боломжтой. Хэрэв та гар ажиллагааг автоматаар гүйцэтгэхийн давуу талуудыг ашиглавал, цаг хугацаа маш их хэмнэх болно.
Microsoft Power Automate Desktop-ийн онцлог шинжүүд
- Бизнесийн процессыг автоматаар гүйцэтгэх
- Хоцрогдсон ажлуудад автомат санамж илгээх
- Бизнесийн өгөгдлийг тогтмол хугацаанд системүүдийн хооронд шилжүүлэх
- Ойролцоогоор 300 өгөгдлийн эх үүсвэр эсвэл аль ч нийтийн API-тай холбох
- Таны компьютер дээрх өөрчлөлтүүдийг автоматаар гүйцэтгэх, жишээ нь Excel-д өгөгдөл тооцоолох
Техникийн нарийн мэдээлэл ба системийн шаардлагууд
- Тохирох үйлдлийн систем: Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows 7
- RAM (Хадгалах санах ойн): 2 GB RAM (4 GB санал болгож байна)
- Чөлөөт хатуу дискний орон зай: 500 MB буюу түүнээс дээш
Microsoft Power Automate Desktop нь танд гар ажиллагааг автоматаар хийхэд туслах, цаг хугацаа хэмнэх, өдөр тутмын ажлыг хөнгөвчлөх хэрэгсэл болж чадна.